Alimentacio
Em frustro perque les meves amigues menjen fatal I molt I estan com pals I jo que intento vigilar molt faig dos d'elles I em frustro
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
No et frustris bonica, no hi ha dos cossos iguals. Naixem amb una constitución i una genética que no podem canviar, el millor que podem fer és acceptar-la. No et comparis amb les teves amigues, cada persona té una constitució diferent. Estàs en l'etapa de l'adolescencia, en aquest etapa es generen molts carvis, entre d'ells físics, i por ser que el teu cos canvïi una mica. Si no et sents comoda amb el teu cos, i vols millorar alguna coseta, el millor que pots fer és anar a un especialista, ja sigui un nutricionista o un dietista, per a que et faci una dieta en funció del teu cos i de les teves necessitats. Pero el más important, és acceptar-nos i no intentar canviar, podem millorar certes coses pero canviar no.
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)