No m'agrada el meu cos
Sóc una noia i tinc 14 anys, des de petita he estat obsessionada amb el meu cos perquè em comparo amb les altres i sóc una merda. La gent em diu que m'he d'estimar i això, però no és tan fàcil... Sempre dic que estic gorda i m'agradaria perdre uns quants quilos però no ho sé la veritat... Si fos per mi perdria fins a 10 kg. Però entre que costa ficar-hi i tal... No se que fer.. Diuen que quan creixés ho perds però jo em continuo veient igual...
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El millor que pots fer és no comparar-te i acceptar-te tal com ets. No hi ha dos persones iguals ni dos cossos iguals. Cada cos és perfecte per la persona, el teu ho és per tu, el d'una altre noia no ho és per tu! És molt important que ens acceptem, naixem amb una consitutció i una genètica que no podem canviar, podem fer coses per millorar però no per canviar. Si no et sents comode amb el teu cos, el millor que pots fer és anar a un especialista, un nutricionista o un dietista, perquè et faci una dieta en funció del teu cos i de les teves necessitats! No facis cas de les dietes que surten a internet, son generals i no tenen en compte les necessitats de cada cos i de cada constitució.
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)