Depilació Intima
Hola, sempre me depilat tot el cos amb “cuchilla” el que passa es que quan em depilo la zona intima em surtes com petits granets, com si fos irritació, els he deixat creixer moltisims cops pero a la minima que em tronu a depilar torna a passar el mateix.
Ultimament he probat una nova “cuchilla” que va millor pero cada cop la vulva em sangra moltisim i no se que fer perque aixo no pasi.
He pensat de probar la depilació amb cera pero tinc molta por a que em faigi mal aixi que està mes que descartada aquesta opció.
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
La "cuchilla" sol generar aquest tipus de granets i irritacions. El consell que et donem és que vagis a una esteticient professional i de confiança, ja qué és una zona del cos delicada i molt personal. El dolor és suportable, la "cuchilla" simplement el que fa és tallar el pel, la cera arranca el pel des de l'arrel (al pel li costa més temps en tornar a creixer), per això fa una mica de dolor i la "cuchilla" no. El més important és que tu et sentis comode, així que la decisión és teva!
Una abraçada
Andrea (psicologa)