no em sentu be amb el meu cos
estic prima pro yo amb veig mol gorda se que no es una cosa dolenta lo de estar gordu pro yo em veig aixi i no mengu perque vull aprimar mes i mes i funciona pro un altre cop amb veig gorda nose que fer
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
És molt important que siguis conscient de que estas prima, tot i que no et vegis així.
El millor que pots fer és no deixar de menjar. El nostre cos necessita aliments perquè ens aporten nutrients i vitamines necessàries per "funcionar". Un altre console que et donem és que t'acceptis tal com ets, inclús tu mateixa deus que estas prima. Naixem amb una consitutció i una genètica què és complicada de canviar, podem millorar-la però no canviar-la.
Tot i així, és molt complicar ajudar-te per aquí, el que t'oferim és que vinguis a l'Associació contra l'Anorèxia i la Bulímia o truquis al teléfono: 93.454.91.09. Des d'allà serà més fàcil poder-te ajudar, som psicòlegs que estarem encantas d'escoltar el teu patiment i ajudar-te de manera más propera. És una associació sense ànim de lucre (gratis), no fem teràpia, simplement t'escoltem i t'intentem ajudar amb el teu patiment. Si t'és complicat venir fins aquí (Barcelona) truca'ns per telefón i t'atendrem encantades!!
Ets molt valenta!
Accepta't i estima't!
Andrea (psicologa)