Em veig gorda
Fa uns mesos que em veig excessivament grossa, no estic al meu tamany desitjat i no se que fer. E pensat molts comps en deixar de menjar
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Entenem que el que ens vols dir és que no et sents agust amb el teu cos. El millor que podem fer és acceptar-nos tal com som amb el que ens agrada i el que no ens agrada tant. Naixem amb una consitutció i una genètica que no podem canviar, però si podem millorar-la. Estàs en l'etapa de l'adolescència, és una etapa on sorgeixen molts canvis, entre d'ells els físic per tant, pot ser que el teu cos canvïi una mica. Si no et sents a gust amb el teu cos, i t'agradaria millorar en algunes coses, et recomanem que vagis a un especialista, ja sigui un nutriconista o un dietista per a que et faci una dieta especifica del teu cos, no et fixis en dietes que surtin per internet, ja que son generals i no tindran en compte les necessitats del teu cos. Tot i així, tornem a dir que ens hem d'acceptar i estimar-nos!! El teu cos és perfecte per tu!!
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)