Pes
Medeixo 1.72. He pujat de pes fins 70 l any pasat, he estat fent mes exercici i millor dieta, ara estic en 66 pero no em segueixo veien be de cos, nose que fer
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Està molt bé tenir un estil de vida saludable amb exercici fvisic i una dieta equilibrada. Entenc que la dieta que has fet ha estar a través d'un especialista. És molt important que siguen ells, nutricionistes o dietistas, qui ens facie una dieta especifica del nostre cos, ja que cada persona necessita una aliments que potser una persona els por eliminar en una dieta. Amb això el que et vull dir, es que si vols tornar a fer una dieta vagis a un especialista, i no et fixis en dietes que surten per internet, ja que son generals i no tenen en compte les necessitats que te el nostre cos.
Tot i així, el més improtant i el consell que et donem, és que t'acceptis tal com ets. És molt important acceptar-nos tal com som, amb el que ens agrada i el que no ens agrada tant. Tots tenim coses que no ens agraden tant com altres, però no podem canviar-les perquè la genètica és així, el que podem fer és acceptar-les!
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)