No sé si estic sana?
Tinc 13 anys i mig; medeixi 1,62 i peso 50kg.
A mi m'agradaria pesa 46kg està bé el q peso? O hauria de pedra menys?
Andrea Esquerdo

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El consell que et donem és que no et fixis en el número que surt a la bascula. El pes està determinat per moltes coses, no només pel greix corporal. Tots tenim una constitució i una ossos que ens pesen i no podem rebaixar aquest pes. Durant el dia el nostre pes pot variar molt,  perquè menjem i bebem, si anem al lavabo, etc. Per tant, et recomanem que no et fixis en el número de la bascula!!
Tot i què el pes que ens comentes està be, però ja et dic que no ens hem de fixar en aixó!
Una abraçada
Andrea (psicologa)