no magradao
fisicament no m'agrado a mi mateixa i molta gent hem diu q ho he d fer per a estar millor i que estic be fisicament pero jo no hem veig be i ns q fer ja
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El consell que et donem és el que et diuen els del teu voltant, ens hem d'agradar tal com som, amb el que ens agrada i el que no ens agrada tant. L'autoestima és important per estar millor i acceptar-nos. L'autoestima no només és el físic, és tot el conjunt de la nostra persona, pel que també és la nostra personalitat, el nostre caracter, les nostres habilitats, etc. Pel que agradar-nos no només és pel nostre fisic, la teva persona és més que només un fisic!! Estas en l'adolescència i és una etapa on es generen molts canvis, entre d'ells el fisic, pel que pot ser que el teu cos canviï una mica. També has de saber, que naixem amb una genética i una constitució que no podem canviar, podem millorar-la pero no canviar-la, pel que no t'obsessionis i intentis canviar! El que has de fer és estimar-te!!!
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)