Tinc problemes d'imatge personal
Se que no estic grassa, però no em sento a gust amb mi mateixa. Menjo més del que necessito, és a dir, encara que ja no tingui gana segueixo menjant. He intentat menjar millor i no ho aconsegueixo, em miro al mirall y no m'agrada, intento acceptar-me i no puc.
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
És molt important que intentis acceptar-te, perquè és el més important!! Ens hem d'agradar i estar contents amb nosaltres mateixos! Tots tenim coses que no ens agraden tant com d'altres, però les hem d'acceptar. Naixem amb una genètica i una cosntitució que no podem canviar, però si podem millorar coses. El consell que et donem és que si no ets sents comoda amb el teu cos, vagis a un especialista, ja sigui un nutricionista o un dietista per a que et faci una dieta especifica del teu cos. No et fixis amb el que surt a internet, són dietes generals que no tenen en compte les necessitats de cada cos. Sobretot, el més important és no obsessionarte miran-te al mirall!
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)