Preocupada
Hola Bona tarda, tinc 19 anys, Medeixo 1,70 i peso uns 65 kilos. Estic prima de camas i esquena pero tinc molta panxa desde sempre i ahir en vaig mesurar la cintura i vaig veure que em media uns 87 o aixi. Estic preocupada perque nose si Puc tenir algún problema o no a nivell de salut i m'agradaria poder baixar la panxa i reduir cintura ja qué em preocupa, pero miro per internet i em surten moltes coses que no m'aclaro.. m'agradaria aviam si em podrieu donar alguns tips o consells ja que estic preocupada.
Gracies!
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Has fet molt bé en consultar, ja que a internet com bé dius, surten moltes coses i no són certes. A internet no ens hem de fixar en coses de salut. Si no estàs còmode amb la teva panxa, el millor que pots fer i el consell que et donem, és que t'adrecis a un especialista, un nutricionista o un dietista, per fer alguna mena de dieta si tu en vols fer. Com ja hem dit, les coses que surten a internet motes vegades no són certes o no estan dites per un professional. Has de saber que cada cos és diferent i necessita dietes diferents.
No t'obsessionis amb la teva panxa, segur que no tens cap problema. Pel que si vols reduir-la perquè no ets sents còmode, et recomanem que vagis a un especialista per fer una dieta.
El més important, és acceptar-nos tal com som amb les coses que ens agraden i les que no ens agraden tant, perquè no podem canviar certes coses perquè naixem amb una constitució i una genètica, però si que podem modificar-les.
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)