Necessito aprimar-me
Fa poc us vaig enviar un missatge de que no em sentia a gust però esque menjo menys i millor, faig més esport i em segueixo engreixant.
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per tornar a comptar amb nosaltres!
Pel que comentes, entenc que no et sents a gust amb el teu cos i t'agradaria reduir el greix corporal.
El més important és  que ens acceptem tal com som amb el que ens agrada i el que no ens agrada tant. Ja que naixem amb un genètica i una constitució que no podem canviar, podem millorar-la però no canviar-la.  No recordo què és el que et vam aconsellar, però si realment t'està interferint i t'agradaria reduir, el millor que pots fer adreçar-te a un especialista (nutricionista o dietista) per a que et facin una dieta específica pel teu cos i per a controlar-la. No et fixis en dietes que surtin a internet, ja que no s'adequaran a les necessitats del teu cos, fes-ho a través d'un professional. Sobretot, no t'obsessionis menjant poc, perquè la millor opció per perdre pes és seguir menjant igual però reduint el consum dels aliments que no són tant saludables, no deixant de menjar!!!
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)