Alimentació
Hola,primer de tot fa un temps us vaig escriure però ns si el vaig enviar(ho dic per si veieu dos consultes semblants)
A l'estiu em vaig engreixar i wuan em vaig passar em va caure el món a sobre...Vaig començar a tenir mal sons de que estava molt gorda...Per tant vaig decidir que no podia ser,vaig començar a pendre lexants però no em deixen afecte.Així que vaig decidir que havai de fer esport..
Feia 100 acdominals i altres coses(que ns com es diuen)...Durant l'insi no menjava l'entrepà i el llançava pq em feia angúnia menjar allò,quan arribava a casa per dinar menjava poc...Van comnçar a venir els empaxos i vomitava 2 cops el dia o així...A vegades em faltava el sopar però no sempre...En total vaig aprimar 4 kg i algo amb un més.
Ara menjo normal i tal pq els meus pares venen a mirar com dino...Però tot i així a vegades tinc recaigudes i vomito...Ns que fer pq l'any que ve vull anar a estudiar un trimestre a l'estrenje i si torno a fer merdes no podré anar-hi.
Hi han dos amigues meves que ho saben tot pq va haver-ho un moment que ho vaig explicar...Però ara jo no parlem del tema i no els i dic que a vegades tinc recaigudes..En fi ns que fer.
Andrea Esquerdo

Bon dia bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
És molt important que ens acceptem i ens agradem a nosaltres mateixos, sempre hi ha coses del nostre físic que ens agraden menys que d'altres, però com no podem canviar-les el millor que podem fer és acceptar-les.
Vomitar, prendre laxants,  no és una opció sana per a perdre pes, si vols reduir el teu greix corporal el millor que pots fer és una dieta. Una dieta sana, és a dir, que l'hagi fet un professional (dietista o nutricionista) específica per a tu. Tots els aliments són necessaris, ja que tenen nutrients i vitamines que necessitem per a que ens donin energia per "funcionar", per això és important anar a un especialista per a fer una dieta. A internet o a les xarxes socials poden sortir dietes generals que no tinguin en compte el nostre cos, pel que si realitzem aquesta dieta potser serà perjudicial per nosaltres.
Necessitem menjar perquè el nostre cos tingui energia i podem funcionar, perquè et recomanem que si vols reduir greix corporal el millor és fer una dieta amb un especialista!!
Un altre consell que et donem, és que comentis amb els pares aquesta situació, ja que comentes que tens recaigudes i a vegades ens pensem que ho podem controlar, però aquestes accions són molt perjudicials i hem d'evitar-les quan abans millor! Els teus pares segur que t'ajudaran i t'escoltaran!!
Accepta't i estima't
Andrea (psicòloga)