EL MEU COS
tots els meus amics/amigues hem diuen k tinc el cosa d'una barbie pero... io n penso el mateix i estic mol insegura del meu cos
Judit Àvila

Bon
dia guapaaaa!!!
Pel
que he entès et molesta que els teus amics et diguin que tens el cos d'una
barbie... però per a tu això no fa que et sentis més segura amb el teu aspecte!
A vegades, el nostre entorn ens transmet la idea de que si tens un bon cos no
et pots sentir insegura perquè és el que tothom vol... Doncs NOOOOOOO!!! Tots
tenim complexos (aspectes que no ens acaben d'agradar o que ens fan sentir
incòmodes) tinguem el cos que tinguem.
El
més important és treballar per tenir una bona AUTOESTIMA, que t’acceptis i et
valoris tal i com ets. Perquè hi ha coses que NO es poden canviar, i no tenim més
remei que conviure amb elles. És igual com sigui el teu cos, perquè al final a
bellesa és subjectiva i el que els hi agrada a uns, als altres potser no els
agrada. De totes maneres, a vegades ens centrem molt en el nostre físic i
oblidem que tenim moltes altres coses per le que la gent ens valora!!
El
meu consell és que als amics que et diguin que tens cos de barbie o que tens un
cos perfecte, els hi responguis amb una altra pregunta: I que és un cos
perfecte? Així, potser entendran perquè tu també tens inseguretats com tots!!!!
El meu consell és que intentis canviar la teva manera de MIRAR-TE, que això si
que depènc de TU!!!
Una abraçada,
Judit (psicòloga)