gorda
em sento com una persona obesa. quan menjo mentren ganes de vomitar. menjo perque la gent sino em dirà algo
ultimament no menjo i ho tiro tot a la basura. de moment ningu mha vist
cada vegada que acabo de menjar vaig al labavo a vomitar perque no em sent be
que tinc
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Pel que ens comentes, estàs patint molt bonica.... entenem que no estàs a gust amb el teu cos i vols aprimar.
És molt important que ens acceptem i ens estimem tal com som , ja que hi ha coses que no podem canviar i el millor que podem fer és acceptar-les. Tots tenim coses que ens agraden menys que d'altres, però formen part del nostre cos i les hem d'acceptar igual!
No menjar no és una opció sana, hem de menjar no perquè així no ens diran res, sinó per salut, necessitem menjar perquè sinó no tenim energia per "funcionar". Les conductes que estàs fent per aprimar-te no son sanes i poden ser perjudicials... Si vols perdre greix corporal el millor que pots fer és una dieta dirigida per un especialista, un nutricionista o un dietitsta, ja que et farà una dieta específica en funció del teu cos i de les teves necessitats!
Un consell que et donem és que parlis amb els teus pares o amb persones amb les que confies per a que et puguin ajudar!
És molt complicat ajudar-te per aquí bonica, et recomanem que vinguis un dia amb els teus pares a l'Associació contra l'Anorèxia i la Bulímia (C/Mallorca 198, Barcelona) o truqueu al telèfon 93.454.91.09, ja que pel que dius, estàs patint molt i junts podrem aturar-ho!! Des d'aquí us podrem ajudar millor, ens podreu explicar què és el que està passant i el teu patiment, us aconsellarem i us escoltarem!! (és gratuït)
Accepta't i estima't
Andrea (psicòloga)