.
Fa casi un any que estic sortint amb el meu novio i fa uns 3 mesos que ho fem, la cosa es que quan ho fem jo mai acabo i en canvi ell sempre i nose que fer
Mariona Busto

Hola!
Doncs pot ser per diferents motius. Amb altres pràctiques sexuals arribes a l'orgasme? Per exemple, a través de la masturbació individual o compartida, o amb el sexe oral.
Moltes vegades amb la penetració únicament ens resulta complicat poder arribar a l'orgasme, i necessitem una estimulació directa o indirecta del clítoris per poder arribar-hi. Sovint anem massa ràpid a la penetració i no donem temps a que el nostre cos s'exciti i per tant, es complica que puguem arribar-hi.
Recorda també que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell, i és molt important que estiguem centrades i concentrades en allò que estem fent, en pensament que ajudin a excitar-nos i potenciïn el nostre plaer.
Per últim, és molt important que us comuniqueu, que us expliqueu què us agrada i que no, quin ritme d'estimulació, la intensitat, etc. De mica en mica, anireu descobrint la vostra sexualitat compartida.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga