No m'en surto jo sola...
Bueno no ser pq ho estic escrivint aquí... Suposo pq no m'atreveixo a explicar-ho a les persones q estimo. A veure... Tot va començar farà 1 any i mig aprox... Els meus pares estan separats I l'estiu passat, no, l'altre, el meu pare es va posar a dir-me q estava gorda i q on anava així per la vida... Em vaig acabar obsessionant amb el menjar i vaig perdre 45 kg en 6 mesos... I llavors farà un any aprox em van diagnosticar anorèxia... Vaig estar durant 6 mesos de metge en metge i de psicòleg en nutriòleg... I va arribar el juny i es va acabar l'escola... Vaig seguir menjant normal i desde q va començar el nou curs i q els nois de la classe van començar a dir-me gorda... Que era una fica... Que només feia que menjar que era una puta gorda asquerosa.... Vaig tornar a les a andades... Al principi si q menjava però ara no menjo quasi res i el q menjo ho vómito a part faig moltíssim exercici, prenc laxans... Pastilles per aprimar i no se que fer la veritat... No puc més sento que m'estic matant poc a poc i tinc por que un dia m'en vagi a dormir i no em desperti... Que puc fer?
Judit Àvila

Bon diaaaa
GUAPAAA!
Primer de tot em
sap greu contestar tant tard...I, moltes gràcies per acudir a nosaltres... però
sobretot felicitar-te perquè el primer pas i el més difícil és reconèixer que
no estem bé i amb aquesta consulta el primer pas ja l’has fet! Comentes
que ja has estat en tractament, i que et va anar bé, vas acabar millorant i
menjant amb normalitat una altre vegada. Però, que amb el nou curs, els
companys han estat molt durs amb tu fent-te crítiques i burles constant
referint-se al teu aspecte. I, això t'ha fet recaure. Pel que expliques has
arribat a un límit que et fa patir per la teva salut, inclòs per a teva
vida.
Ja que el tractament
t’ha ajudat una vegada et diría
que no et rendeixis i que segueixis
insistint! Es nota que ets una noia molt valenta i que estàs disposada a
canviar aquesta situació encara que no sigui fàcil!
No et plantegis el fet d'haver tingut una recaiguda com un fracàs, perquè estàs
fent un camí llarg i difícil en el que hi haurà moments que milloraràs i altres
que et semblarà que vas enrere. Però les recaigudes no són un fracàs, formen
part del procés, i fan que cada vegada siguis més forta.
És molt IMPORTANT que tornis a posar-te en
contacte amb professionals (psicòlegs, metges, nutricionistes) el més aviat possible. Una part del
camí ja l'has fet, depèn de TU seguir endavant!!
No vull que pensis que estàs sola. Si necessites
ajuda, un espai on poder desfogar-te i on t’ajudaran i t'escoltaran, pots
posar-te en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia (ACAB). El
seu telèfon és: 934549109. T’atendran ja sigui per telèfon o en
persona, i t’acompanyaran durant tot el procés.
Una abraçada molt forta, i ens tens aquí per el que necessitis,
Judit (psicòloga)