No estoy satisfeta amb el menú cos
Tinc 13 anys I estic molt prima per molt que menja no engreixo i no m agrada veurem tan prima
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
És molt important acceptar-nos i estimar-nos tal com som, ja que hi ha coses que per genètica no podem canviar. Tots tenim coses del nostre físic que ens agraden menys però les hem d'acceptar igual.
El consell que et donem, si et vols engreixar és anar a un especialista, ja sigui un nutricionista o un dietista i que et faci una dieta per engreixar específica pel teu cos. A internet surten dietes molt generals que no tenen en compte les necessitats de cada cos, pel què és millor anar a un professional.
Tot i així, recorda que tots tenim cossos diferents i metabolismes diferents, i segurament el teu metabolisme és més ràpid i per això tens la sensació de que per molt que mengis no engreixes.
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)