Alimentació
Holaaa, estic bastant obessa y dons estic farta de que cuán veig a alguna amiga molt primeta em fa molta ràbia de no tenir aquell coś tan pla, en canvi jo només per desahogarme dels meus problemes menjo molta bollería o simplement el que trobo per la meva casa y no puc parar de fer això. La consulta és: com puc parar de menjar cuan necesito desahogarme?
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Tots tenim cossos diferents, pel que no ens hem de comparar mai amb els altres i menys amb el cos. El més important és que ens agradem i ens acceptem nosaltres mateixos. A tots ens passa que hi ha coses del nostre cos que ens agraden menys que d'altres, però les hem d'acceptar igual ja que naixem amb una genètica que no podem canviar.
En relació al que comentes, és molt sa parlar quan no estem bé, parlar amb les nostres amigues o amb els nostres pares i explicar el que ens preocupa. Tots tenim dies que estem més tristos i de "bajón" i el millor que podem fer és parlar amb la gent que ens estima i gent amb la que ens sentim còmodes, sortir i distreure'ns ens fa deixar de banda les preocupacions! Això és molt més sa que menjar bolleria...
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)