Aliment
Tinc un problema. No engreixo gens mai per molt que mengi i això em fa sentir una mica insegura amb el meu coa ja que sóc molt prima. Tinc 14 anys i no arribo als 35 quilos. No és que no m'accepti, però em preocupa ja que tinc poca força i a la mínima d'esforç ja em fan mal els turmells i els canells. Què puc fer?
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
És molt important acceptar-nos i estimar-nos tal com som, ja que hi ha coses que per genètica no podem canviar. Tots tenim coses del nostre físic que ens agraden menys però les hem d'acceptar igual.
El consell que et donem, si et vols engreixar és anar a un especialista, ja sigui un nutricionista o un dietista i que et faci una dieta per engreixar específica pel teu cos. A internet surten dietes molt generals que no tenen en compte les necessitats de cada cos, pel què és millor anar a un professional.
Tot i així, recorda que tots tenim cossos diferents i metabolismes diferents, i segurament el teu metabolisme és més ràpid i per això tens la sensació de que per molt que mengis no engreixes.
Accepta't i estima't
Andrea (psicologa)