No se que ficar
Hola
Es normal que amb 16 tingui tant poc pit com fa 2 anys però em segueixin fent mal com si m'anessein a créixer encara que no creixin? Tinc ovaris poliquistics nose si hi influeix en algo
Crec que no m'he explicat gaire bé, ho sento
Judit Àvila

Bon dia guapaaaa!!!
Primer de tot m'agradaria donar-te les gràcies per confiar en nosaltres!!! Per el que m'expliques et preocupa que et facin mal els pits perquè no saps si és que t'han de créixer o si pot tenir a veure amb els ovaris poliquístics... m'equivoco?? Doncs bé, cada cos és un món, i cada persona es desenvolupa a un ritme diferent. La realitat és que la mida dels nostres pits està determinada per la nostra genètica i el nostre pes. I, de fet, la mida dels pits va variant constantment degut als canvis hormonals. El fet que et facin mal pot tenir moltes causes que no tenen perquè ser degut a un problema mèdic. De totes maneres, per quedar-te més tranquila, el meu consell es que vagis al teu ginecòleg de referència ja que és la persona experta en aquests temes i segur que et pot ajudar. Pensa que d'aquests casos n'haurà vist molts, perquè és una preocupació molt comuna. I, davant del desconeixement, la millor solució és informar-nos bé.
Has demostrat ser molt valenta explicant el que et preocupa. Així que t'animo a fer el següent pas.
Una abraçada,
Judit.