Alimentació
Hola,fa un temps em vaig aprimar pq menjava poc i em provacava vomtis...la cosa eq ara em torno a veure grassa...La gent del meu voltant diu que sóc prima però jo no m'ho veig....
No sé que fer
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
El millor que pots fer és acceptar-te tal com ets. A tots ens ha passat alguna vegada que hi ha coses del nostre cos que no ens agraden tant com altres, però les hem d'acceptar igual ja que no les podem canviar. Les conductes que ens comentes (menjar poc i provocar el vomit) no són gens sanes... el nostre cos necessita els aliments, ja que ens aporten unes vitamines necessàries per tenir energia i que el nostre cos "funcioni", pel que no menjar no és una opció. Si et veus grassa i la gent del teu voltant no ho veu, pots adreçar-te a un metge o un professional per a veure què és el que està passant que et fa patir així... Sobretot, no tornis a fer aquestes conductes que vas fer un temps, no són sanes... Si segueixes patint, parla amb els pares, expressa el teu patiment i ells segur que t'ajudaran i sabran on busca ajuda!
El més important, és que t'acceptis i t'estimis tal com ets bonica!!!
Una abraçada!
Andrea (psicologa)