Vull plorar
Ho vaig fer per primer cop amb un noi, em va fer mal pero ho vam fer, temps despres, ho vaig tornar a intentar fer pero amb una altra persona i no va entrar
Es tracta de vaginisme?
Mariona Busto

Hola!
El vaginisme es tracta d'una contracció involutària de la musculatura vaginal que impedeix la penetració.
És millor no fer-nos autodiagnòstics i veure o intentar esbrinar què pot estar passant. Has provat d'introduir un dit o dos i veure si pots o et fa mal?
És important que no anem directament a la penetració, que deixem que el nostre cos s'exciti, que la lubricació augmenti, perquè tot això són factors que ens ajudaran a que sigui tot més fàcil.
De totes maneres, si veiessis que tot i així no millora, et recomanaríem fer una valoració ginecològica i de fisioterapeuta de sòl pelvià per veure si tot està correctament i quina és la causa del dolor i la impossibilitat de la penetració.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga