Tinc por
Mai he tingut relacions sexuals, i tinc por al fet de tindren. estic amb un noi que em fa veure que en vol i jo també però em fa vergonya el fet de despullarme i no saber que fer
Mariona Busto

Hola!
Si encara no et sents preparada, tens vergonya o tens por, dóna't una mica més de temps, no tinguis pressa. És molt important sentir-se preparada per mantenir relacions sexuals, que ho fem quan realment ho volem fer i amb una persona amb qui tinguem confiança. Pensa que ningú neix ensenyada, i per tant, és completament normal que no sapiguem molt bé què hem de fer. Quan arribi el moment, quan et sentis realment preparada, la comunicació entre vosaltres haurà de ser un element clau, que us permeti anar-vos guiant i aprenent conjuntament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga