Estic embarassada?
Hola! Fa cosa d'una setmana vaig fer l'amor amb la meva parella actual sense condó, per priemer cop.
No es va córrer ni res, ja van anar en compte. Però em prenc pastilles per què em vingui la regla, ja que tinc problemes als ovaris, que fan que em vingui.
El cas és que ara m'hauria d'haver vingut la regla i no m'ha vingut.
Ho he parlat amb amigues, i va sortir el tema del líquid preseminal. Aquest líquid, quan surt? Només surt quan s'està a punt de còrre's o pot sortir al principi de tot?
He buscat informació i deia que és milt difícil quedar-se embarassada amb el líquid preseminal, però tinc por.
Ja m'he comprat el test d'embaràs i tot, però em fa molta por.
Merci!
Mariona Busto

Hola!
Les pastilles que prens, són pastilles anticonceptives?
Sempre que es mantenen relacions sexuals sense preservatiu, ens exposem a la possibilitat d'un embaràs no desitjat i també a la transmissió d'ITS.
Les probabilitats de quedar embarassada amb el líquid preseminal són baixes, però no podem dir-te que el risc és zero, ja que aquest líquid pot arrossegar algun espermatozou que hagi quedat en el conducte.
De totes maneres, com ja fa una setmana d'això, espera a veure si la regla et baixa aquests dies, i si no ho fa, pots fer-te un test d'embaràs per descartar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga