Masturbació
Bones, porto molts anys masturbant-me i tot i que sempre hi feia de la mateixa manera, sabia el que m'agradava. Ara que tinc nòvia, és com que ni ella acaba mai i jo no arribo ni a la meitat. Pensava que coneixia el meu cos i la sabria guiar, pero no. El que estic intentant ara és masturbar-me i veure que m'agrada i quins son els punts on sento més plaer, el que passa, és que no els trobo. Lubrico be, soc mes de clitoris que de dits (en teoria) i tot i així no acabo de sentir com ho sentia abans.
Merci
Mariona Busto

Hola!
Potser el que ha canviat és en què estàs pensant mentre et masturbes o estàs tenint sexe compartit. Fixa't que ara és gairebé inevitable que pensis en què estàs sentint, si és el mateix que senties abans, si t'agrada o no, etc., en canvi segurament abans, tot això no t'ho plantejaves, simplement et deixaves portar per les sensacions i ho acompanyaves de pensaments eròtics que potenciessin la teva excitació. Potser podries provar de focalitzar la teva atenció aquí, en les fantasies, en els pensaments eròtics que ajudin a potenciar el teu plaer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga