No hem puc fer dits
Cuan hem vui fer dits nomes men entra un i cuan men vui ficar dos no mentren o mentren molt just a sobre tampoc noto plaer. Tinc 14 anys aixo es normal?
Mariona Busto

Hola!
Que no sentis massa plaer amb la introducció dels dits, és completament normal. Fixa't que les terminacions nervioses dins de la vagina, no són les mateixes que trobem a la zona del clítoris i els seus voltants. Per tant, el que pots provar, si vols, és a estimular la zona del clítoris, pots fer-ho mentre t'introdueixes els dits, si és que ho vols fer així, però a vegades només amb aquesta estimulació externa ja t'és suficient.
Recorda també que el gran òrgan sexual que tenim és el nostre cervell, per tant, també és molt important potenciar els pensaments eròtics i les fantasies!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga