ANTIONCEPTIUS
Hola, tant a mi com a la meva novia no ens agrada follar amb condó i fa mesos que ho fem sense, i a vegades creiem que necessitariem d'algú que ens digues les millors tècniques anticonceptives apart de les pastilles i el condó. Quines opcions ens recomanaries?
Mariona Busto

Hola!
Doncs primer hauríeu de saber si cap dels dos té cap ITS per tal de no exposar-vos a aquest risc.
De mètodes anticonceptius n'hi ha molts: El preservatiu masculí i femení, les pastilles anticonceptives, l'anell vaginal, els implants subcutanis, els pegats hormonals... el millor seria que anéssiu a la Tarda Jove del Centre d'Atenció Primària (CAP) de la vostra zona (un cop s'hagin acabat les mesures de prevenció per evitar la propagació del Coronavirus) per tal que us poguessin assessorar i valorar quina és la millor opció pel vostre cas concret.
Trobareu més informació sobre anticonceptius aquí: http://sexejoves.gencat.cat/ca/temes/la_contracepcio/metodes_contraceptius/
" style="font-size: 1rem;">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga