No he tingut mai un orgasme mastubant-me
Hola, com ja heu pogut veure al titol no he aconsegut mai arribar al orgasme masturbantme.Sincerament no se si la meva vulva es normal ja que te els llavis interiors bastant llargs, quan parlo amb els meus amic /amigues sempre wm diue
Helena Angel

Hola,
La consulta sembla que s'ha enviat a mitges. Les vulves són totes diferents, hi ha que tenen els llavis més llargs, altres més curts, altres més marronosos, altres més rosats, i totes són meravelloses. Si els llavis són llargs potser a l'hora d'estimula el clítoris cal que els separis amb els dits una mica... i aleshores així accedir a la zona del clítoris.
També tingues en compte que l'objectiu de la masturbació no és (o no hauria de ser) únicament arribar a l'orgasme, l'objectiu és (o hauria de ser) conèixe'ns més, sentir plaer, i descobrir-nos...
Per tant, segueix explorant-te, descobreix com funciona el teu cos i estima'l tal i com és. Cada vulva és diferent igual que cada penis, cada nas, cada pit, cada boca, etc, és diferent.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com