impotència
Primer de tot, dir-vos que m'agradaría que em contestessiu, sé que teniu molta feina però ho agraïria molt.
Doncs resulta que m'agrada un veí (lo típic). Fa anys que el conec pero no ha estat fins aquests últims mesos que m'ha començat a agradar. A vegades ens trobem a l'ascensor i tenim la típica conversa de "hola que tal", ens expliquem que tal les carreres que fem i res més. M'agradaria que parlessim de més coses però el temps de l'ascensor és el que hi ha. Ell és 2 anys més gran que jo i crec mai s'ha interessat per mi. Ara, amb aquests dies de confinament encara penso més amb ell i em sento molt impotent al no poder fer res. Tampoc vull trucar a la seva porta a demanar qualsevol cosa perquè segurament em contestarien els seus pares i no el veuria.
Demano si em podrieu donar algunes idees per aconseguir tenir una conversa interessant amb ell, moltes gràcies.
Laia Sala

Hola!
Intentem donar resposta tan aviat com podem! ;) Gràcies per la confiança!
El més important és trobar una via de comunicació amb ell! Ara que estem tots confinats a casa, potser pots intentar buscar-lo a les xarxes socials i iniciar alguna conversa amb ell. Si és difícil trobar-lo a instagram o altres xarxes, potser hauràs d'inventar-te altres estratègies més "esbojarrades", com deixar-li una carta escrita per sota de la porta amb el teu telèfon, per exemple.
Una vegades hagis aconseguit la via de comunicació serà l'oportunitat per conèixer-lo una mica més, per veure realment com et tracta i si ell també té interès en tu de la mateixa manera que tu. Podeu intentar quedar per jugar online o per distreure'us mútuament aquests dies...
Podeu recomanar-vos sèries i mirar-les a la distància, podeu enviar-vos vídeos sobre el que esteu fent, fer rutines d'exercicis per skype, enviar-vos preguntes impossibles d'adolescents.cat...
I per últim, no vull que t'atabalis en mantenir una "conversa interessant", ja que això es crea a partir de l'interès de les dues persones en mantenir el contacte, val?
Ves veient si ell també és receptiu a mantenir el contacte, així també tindràs una resposta sobre el seu interès en tu...
Però recorda, el més important ara mateix és trobar la via de comunicació! Molts ànims!!
Laia Sala
Una abraçada!
@laiasala.psico