Nose que fer.
M'agrada molt un noi però ja nose que fer perquè vam mantenir una conversació mes o menys per l'época de nadal i vam estar parlant durant 1 mes . Fins que vam quedar,no va passar res però va ser un desastre la quedada. Després de quedar sempre havia de anar el radera jo i vaig pensar deixar-lo estar un temps,al cap d'un mes amb vaig adonar que encara m'agradava i que era mes que el simple fet d'agradar sino que l'estimava, li volia dir però no amb sentia capaç per ferho, vaig anar esparant .El dia que li vaig dir m'agrades testimo... li vaig fer un text precios! VA SER MASSA TARD. Amb va dir que ho sentia molt però que mes o menys estava amb una noia, (no mho vaig pendre gaire bè per no dir fatal )amb vaig entarar que es va liar amb la noia que amb va dir, pero (només petons) .Vaig quedar cunfosa perquè cuan parlavam els dos voliam arrivar a tenir algo mes que una amistad , i ell amb deia que m'estimava ... Pro poc després que deixesim de parlar que es lies amb una altra no amb va agradar gents i a hores d'ara cuan el veig encara amb poso nerviosa,no dire que ja no sento res per ell perquè mantiria ancara m'agrada i l'estimo molt .Nose que fer perquè ja no parlem i no vui perdre l'amistad.
Espero que amb pogueu ajudar.
Laia Sala

Hola
bonica,
Tinc
la sensació que esteu passant per dos moments molt diferents, ja que tu encara
tens atracció per ell i ell sembla que no.
Segurament
pels volts de Nadal hi havia certa atracció i interès entre tots dos, però ara,
per part seva ja no hi és.
Acceptar-ho
és dolorós i necessitaràs una mica de temps per poder acceptar-ho. Segurament
no hi haurà cap explicació ni aconseguiràs entendre-ho. A vegades passa, a
vegades una persona deixa d'interessar-se per nosaltres, i no podem fer RES per
"recuperar" aquell interès.
Sembla
que ell s'ha embolicat amb una altra noia, per tant, ja ha escollit que vol
estar amb ella. Sé que fa mal i cal que t'ho vagis repetint: Ell, ara mateix, no t'ha escollit.
Ara es
tracta de tu: que vols fer? seguir esperant a veure si ell canvia d'opinió? o
ve començar a passar pàgina?
Si vols
començar a passar pàgina hauràs de prendre distància virtual (deixar de seguir-lo
a les xarxes i mirar les seves connexions). Centra't en parlar amb les teves
amistats, a mirar sèries, a llegir, a fer manualitats, pintar mandales,
escoltar música, fer-te un bany relaxant... centra't en MIMAR-TE.
I veuràs
com mica en mica, aniràs deixant el rencor, la tristesa i el dolor enrera, que
mica en mica et sentiràs millor i més animada...
Una
abraçada i molts ànims!!
Laia
Sala
@laiasala.psico