No puc parlar amb les persones que m'agraden.
Des de petita he sigut objecte de burles ja que era grossa. Avui en dia he perdut pes però això encara em persegueix.
Fa poc vaig acceptar la meva condició de lesbiana i la veritat és que m'han agradat noies guapes però no les parlo per què pot ser no em veuen guapa.
Ara estic pillada per una del meu insti.
Vaig començar a veure-la i ella també.
La part dolenta és que el seus ex's (tots homes) han sigut guapos i populars. Jo no sóc així.
Ella es popular també i té un gran cercle d'amics.
Voldria parlar amb ella però sempre va amb el seus amics o amigues i també tinc por que em diga que no. Sóc molt dèbil. :(
Laia Sala

Hola!
Primer de tot, el físic no és l'element més important quan t'agrada una persona, hi ha la connexió, el sentit de l'humor, les mirades, la manera de pensar... tot això és importantíssim perquè una relació funcioni!!
Per altra banda, (per sort!) tenim gustos diferents!! Tot i que hi ha un cànon establert (per la publicitat? per la moda? per la societat actual?), no a tothom li agraden el mateix tipus de persona i l'atracció és molt més important que el físic en sí!
O sigui que, per començar, no deixis que les teves pors marquin el teu dia a dia ;)
Per altra banda, crec que és important que matisis una mica la teva situació: aquesta noia t'atrau i et crea curiositat.
Ara caldrà veure si parlant amb ella i coneixent-la una mica més et continua agradant! Per molt que t'hagi agradat la seva aparença, no implica que ella sigui bona persona, que t'agradi la seva manera de pensar o de tractar als altres, així que mantén el teu radar encès i ves valorant si et segueix agradant, d'acord?
Per últim, cal que intentis comunicar-te amb ella per veure com respon i si també mostra interès en conèixer-te. Aprofita ara que estem confinats per contactar amb ella per xarxes o per correu i iniciar algun tipus de conversa o activitats en paral·lel (del tipus mirar la mateixa sèrie, fer una classe de ball a través d'skype, fer-vos testos d'adolescents.cat....).
Una vegada hagis començat el primer contacte amb ella, ves veient si ella també et pregunta per tu i vol saber de la teva vida. Serà la manera de saber si l'interès és mutu ;)
Una abraçada i molts ànims!!
Laia Sala
@laiasala.psico