Impotència 2.0
Hola,
Acabo de llegir una consulta d'una noia (amb el títol d'impotència) que li passava el mateix que em passa a mi. També he llegit la resposta i entenc que la via de comunicació és important, de fet en el meu cas ja el segueixo per Instagram però no sé com començar a conversar. De fet, vull que no es noti gaire que m'agrada perquè si ell no té interès amb mi, quan me'l trobi a l'ascensor o a la comunitat serà bastant incomòde, no ho sé si em faig entendre. Primer de tot vull establir una relació d'amistat perquè com no el conec del tot encara no ho sé si m'agrada, només sé que m'atrau i no precisament pel tema físic, potser pel seu aire misteriós...
Moltes gràcies per la vostra feina, ajuda molt la veritat!
Laia Sala

Hola!
Doncs si tens el seu instagram és perfecte per començar el joc!! pots obrir un privat i demanar-li com ho porta o bé contestar-li alguna història d'instagram, a veure què et diu. Si no sap qui ets, hauràs de presentar-te i dir-li que et semblava divertit que tots dos viviu molt a prop! així us podríeu comunicar o compartir alguna activitat.
Tens tota la raó quan dius que no saps si t'agrada o no, i en això consisteix la fase de flirteig o coneixença, en veure com actua aquesta persona i si s'ajusta a la teva manera de relacionar-te.
Quan comencis a parlar, intenta tenir algun joc, alguna prova o alguna proposta per fer junts i així distreure'us. Sobretot, no t'oblidis de preguntar-li si la seva família o coneguts es troben bé, agrairà aquesta preocupació ;)
Per exemple proposa algun test d'adolescents.cat o algunes preguntes sobre cultura general, sobre cinema... Que comenci com una manera d'entretenir-vos i jugar conjuntament! Llavors ja podràs proposar-li que sigui ell el que digui la següent activitat un altre dia.
Si veus que no segueix el rotllo... ja tindràs una resposta i podràs canviar els teus pensaments...
Una abraçada i molts ànims!!
Laia Sala
info@laiasala.cat