Distancia
Hola
Tinc parella des de fa quasi un any i estem molt be. L'any que ve però, aniré a estudiar a bcn ( i a viure) i ella es quedarà aquí a Ripoll. Tinc por del que pot passar. No vull que tallem.
Moltes gràcies per la vostra feina!
Laia Sala

Hola!
Si vosaltres esteu bé junts i voleu estar junts, anirà bé. Aprofita aquests dies de confinament per veure com us sentiu parlant per whatsapp, per trucada i per videotrucada. La situació actual és una bona manera de posar a prova la comunicació virtual.
És important que us podeu dedicar una estona al dia (o a la setmana) per parlar i explicar-vos com esteu. També és important no estar tot el dia connectats, que cadascú faci altres plans amb altres persones i després compartir-ho.
Crec que també és important que parleu sobre com veieu el futur. Que pugueu explicar-vos les vostres pors i veure si ho viviu de la mateixa manera. Tot just estem al mes de març, caldrà acabar la situació actual i passar l'estiu. Poc a poc, deixa que vagin passant els esdeveniments i aneu veient si la parella queda reforçada.
Si tots dos ho voleu els caps de setmana poden ser grans moments de retrobada ;)
Anireu trobant l'equilibri si sou capaços de mantenir la comunicació, d'explicar com us sentiu i respectar les necessitats de cadascú ;)
Una abraçada i molts ànims!!
Laia Sala
info@laiasala.cat