No sé si creure-ho
Bon dia, bona tarda i bona nit,
Ho intentaré simplificar al màxim. Estic sortint amb un noi amb el que em sento molt feliç, bueno, sentia. Ahir nit em va explicar el meu ex (som bons amics) que el meu novio havia fet moltes coses i que anes amb compte. Per ex: li va fotre les banyes a una per amagar-li coses. També em va dir que no havia durat més de 2 mesos amb ningú per baralles i banyes. I per si això no fos prou em va enviar unes captures en el ke el meu ex estava parlant amb una ex del meu novio. En elles la noia deia que era molt gelòs i que quan li agafava un atac d'enveja li deixava de parlar, que al principi tot era molt bonic però que després ell va anar cambiant i que ell la va deixar a través d'uns amics.
Obviament a mi tot això em va espantar moltíssim perquè m'estava començant a penjar molt. Em crec el meu ex, però no sé si el meu novio potser ha cambiat, o potser va ser només amb aquesta noia per un motiu que desconec.
Quan vaig saber tot li vaig preguntar de manera molt sutil si algun cop li havia posat les banyes a algú i em va prometre no. Ara si que no sé que fer, li dic que ho sé o m'espero a veure ke passa?
(Sé que la consulta és molt confosa però ho he explicat el millor que he pogut)
Laia Sala

Hola!
Crec que he entès el que volies dir ;)
El que t'ha explicat el teu ex pot ser una manera de mantenir-te en estat d'alarma per poder detectar alguna situació desagradable. No es tracta tant de saber si és veritat o no, o la versió de la teva parella, sinó que sigui una informació que t'ajudi a prendre una decisió difícil (en cas que aparegui).
Què vull dir?
Doncs que estiguis atenta a com es comporta la teva parella i, sobretot, com et tracta. Si notes que et comença a tractar o fer-te sentir malament, que desconfia de tu, que critica tot el teu entorn, que es posa gelós de seguida i s'enfada molt amb tu... hauràs de "rescatar" aquesta informació que t'ha passat el teu ex i tenir-la en compte per decidir què fas amb la teva relació.
Es tracta que la tinguis present per poder analitzar molt millor els comportaments que faci la teva parella ;)
Espero haver-te ajudat una mica, ;)
Laia Sala
info@laiasala.cat