Por
Desde que a pasat lo de la quarentena que ales nits tinc molta por i no puc dormir i nomes penso en que algu molt aprop meu es morira o es suicidara i no ser com enfrontaru
Laia Sala

Hola!
És veritat que estem vivint una situació d'emergència i hi ha persones que estan patint la malaltia o que han mort. No ho podem obviar ni fer veure que no importa, perquè la situació és trista i complicada.
De totes maneres, per poder afrontar aquesta angoixa que tens a les nits, et direm:
• Centra't en la informació que tens cada dia, no t'avancis imaginant-te esdeveniments que potser no passaran mai. És a dir: tens algú proper que estigui greu? Si és que no, acaba el dia pensant que avui no tens ningú que estigui greu. Dia a dia.
• Demana ajuda i consol a la teva família. Explica'ls com et sents i deixa't anar. En moments com aquests és important trobar el contacte de les persones que ens estimen, deixa't ajudar.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico