Necesito aire
Bones,
Visc amb ma mare, el meu germà, i la meva parella. La habitació on dormim la meva parella i jo és petita i no dóna al carrer, dona al pati de llums. La cosa es, que no puc estar al menjador amb ma mare perquè no més pot estar ella, pel que no veig la llum del Sol i sento que això m'está fent tornar a una depressió... Tinc atacs d'ansietat constants i no se com gestionar-ho...
Laia Sala

Hola!
No acabo d'entendre el motiu pel qual no pots anar al menjador. La teva mare està aïllada per evitar al contagi o és que heu arribat a aquest "acord" per repartir-vos els espais de convivència?
De totes maneres, creiem que és important que parlis amb la teva mare i busqueu algun tipus de contracte o d'acord per tal que puguis estar al menjador durant algunes estones, ja sigui alguna estona que la teva mare està a la seva habitació o quan surt a comprar. Sigues sincera i explica com et sents. Escolta també els seus motius i intenteu buscar una solució que us vagi bé a tota la família.
Sé que és difícil, però aquests dies també cal aprendre a negociar, a expressar les necessitats i acceptar i facilitar les dels altres.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico