3 consultes 🤦🏻‍♀️
Hola! Tinc 3 consultes;
1. L'altre dia vaig fer oral amb el meu novio sense condó, ell no te ETS, això vol dir que es imposible que jo ho tingui oi? O podria tenirho? Que hauria de fer?
2. Sempre que el meu novio em fa dits o oral em fa mal, quan estimula nomes el clitoris m'agrada, pero quan fica els dits em fa molt mal i ha de parar, em pasa alguna cosa? Quan ho faig jo sola, no em fa tan de mal, pero tampoc sento gaire, aixi que jo nomes m' estimulo el clitoris.
3. He vist algunes consultes sobre mamades i sempre diueu que es important la comunicació, i ho entenc, pero quan li faig una al meu novio no estic segura de si ho faig be, ell diu que si li agrada, pero podrieu dir-me alguns trucs o algo per que li agradi mes, esque no estic segura de fer-ho del tot be😅 suposo que també amb la práctica ho fare millor...
Moltisimes gracies per respondre!❤❤
Mariona Busto

Hola!
Doncs anem per parts amb les teves consultes:
1. Si no té cap ITS, no hi ha risc de contagi. De totes maneres, si ha mantingut relacions sexuals amb altres persones, l'única manera de saber que no té cap ITS és fent-se les proves.
2. Doncs no t'hauria de fer mal... el que et recomanaríem és que fessis una revisió amb ginecologia i fisioterapeuta especialitzada en sòl pelvià per valorar si tot està correctament.
3. Com molt bé dius, la comunicació és un element clau, ja que és qui millor et pot guiar a l'hora de fer-ho. La pràctica t'ajudarà a sentir-te més segura i a millorar la teva tècnica. Tu mateixa pots fer petits canvis i anar veient si li agrada, preguntant-li si prefereix un altre ritme, intensitat d'estimulació, etc. Recorda també que pots estendre l'estimulació més enllà del penis ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga