Tinc por
Fa uns dies q faig exercici i em cuido mes la boca nmes pq tinc molta panxa, el problema es q em fa por caure en algun tipus d'anorexia ya q una amiga meva hi ha passat i deia q ella no s'adonaba del q feia, pero yo la veritat ns q fer pq no estic a gust amb el meu cos pero tampoc vui caure en cap daquests transtorns
Andrea Esquerdo

Bon dia boncia!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Cuidar-nos fent exercici i mantenit una bona relació amb el menjar és molt important, no per estètica, sino per salut. Aprofitar aquest situació de confinament per a fer-ho és molt bona idea, no ho vegis com alguna cosa negativa, és molt positiu! Cuidar-se no és sinònim d'obsessionar-se amb l'alimentació i el físic, pel que no pensis que et passarà el mateix que a la teva amiga.
El consell que et donem és que a banda de cuidar-te físicament, és más important cuidar-nos en estima, és a dir acceptar-nos i estimar-nos tal com som. Hem d'estar a gust amb el nostre cos, cada cos és perfecte per cadascú, no hi ha dos cossos iguals però si que són perfectes per cada persona. Si t'acceptes tal com ets, aquest cuidar-te una mica serà molt sa i beneficiós per tu.
Molts ànims per aquests dies de confinament i recorda que cuidar-se és beneficiós per la nostra salut, sempre que sigui d'una manera sana i sense portar-ho al extrem! Tot i això, el més important és que aceeptis el teu cos tal com és, estic segura que es preciós per tu!
Acceptat't i estima't
Andrea (psicologa)