Cul pla
Hola, bon dia!
Primer de tot vull agrair-vos la feina que feu totes! I en segon lloc vull demanar-vos un consell: jo tinc el cul pla i m'agradaria tenir-lo més gran i amb més volum. He estat mirant per internet quins exercicis podria fer però veig massa informació... I m'agradaria saber de la mà d'una professional quins serien els exercicis ideals per e
aumentar-lo. Després també tinc un altre dubte, si faig cardio, perquè vull cremar grassa, estic perdent el que gunayo de cul fent els exercicis?
Merci per tot!
Judit Àvila

Bon diaaa!
Primer de tot, gràcies per valorar la nostra feina,
encara que el mèrit és vostre que amb les vostres consultes feu que el
consultori tingui un sentit! Així que moltes gràcies per confiar amb nosaltres!
Pel que entenc, no et sents còmode amb el teu "cul
pla", i busques una manera de tonificar aquesta part del teu cos, però
també t'agradaria perdre pes sense perdre cul. És així? Doncs el primer que
pots fer, que ja has fet el primer pas, és informar-te bé  perquè tenim
tendència a fer dietes
per el
nostre compte sense acabar de conèixer com funciona el nostre cos i si
aquesta és la més adequada per aconseguir el
nostre objectiu de forma saludable.
No et puc dir com aprimar-te,
ni si al aprimar-te perdràs el que guanyis de cul, perquè cada cos és un món i
per ara, NO hi ha un mètode o dieta
màgic que serveixi per aprimar només aquelles
parts del cos que nosaltres volem.
Has
d’entendre que cada persona té un metabolisme i una constitució diferent, i
cada un de nosaltres tenim parts del cos que
s’aprimen i altres que no.
Tot i la situació d'ara, els professionals segueixen
treballant de forma telemàtica. Per tant, pots posar-te en mans d'especialistes
(nutricionistes, dietistes, entrenadors, metges), que t'informin i t'ajudin a
adaptar els entrenaments a les teves característiques i necessitats per tal
d'aprimar-te de forma saludable. I, sobretot, perquè ells t'ajudaran a conèixer
el teu cos i el teu metabolisme. I, un cop t'hagis informat, decideixes. Però,
abans de decidir et diria que et paressis un moment a pensar: PERQUÈ et vols
aprimar? Si faig esport, aconseguiré tenir el cul més gran o és una part del
meu cos que no puc canviar? I, el més important: PER A QUI ho fas?
El millor consell que et puc donar és que aprenguis a
ACCEPTAR-TE tal i com ets. Però, sobretot,
el que
has d’entendre és que el
cul no és la única part del teu cos! Només
és un aspecte del teu físic, NO l'UNIC!! A vegades ens quedem
fixats en una part
del nostre aspecte i oblidem que tenim moltes altres coses
per les que la gent
ens valora. L'important és tenir una bona
AUTOESTIMA, que t'acceptis i et valoris tal i com ets. I, així els altres també
ho faran. És més una qüestió d'actitud, perquè hi ha coses que no les podem
canviar! Així que pots intentar canviar la teva manera de MIRAR-TE, que això si
que depèn de TU!!!
Espero haver-te ajudat.
Judit (psicòloga)