Sexe
Tinc tres preguntes
1. Sempre em poso molt vermella pq quan agrada algú o parlem de temes de sexualitat pues sóc la típica que em poso molt vermella ,i això em fa sentir molt incòmode. Ho ha alguna manera de evitar-ho?
2. Sóc Una noia molt vergonyosa, i pues quan amb meu novio fem els preliminars , petons al coll , em toca les teves però per sobre ..., pues sempre ho faig amb sostens, perquè pues tinc com les tetes una mica caigudes i tinc molta vergonya De que em critiqui o algo per m'estic. Però tinc confiança amb ell ns que podria fer per evitar aquella incomoditat.
3. I altre pregunta que pues abans de follar pucs sempre em fa dits, no 3m fan mal ,però a la hora de posar la polla pues em fa bastant mal , i ns pq em podrieu ajudar porfii
Mercii per tot el treball que esteu fent
Laura Centellas

Hola,
¡Gràcies per confiar en nosaltres! Copiarem les tres preguntes per a que no ens quedi cap sense respondre:
Posar-nos vermells no és quelcom que puguem controlar ja que no respòn a les ordres del Sistema Nerviós Central, és a dir, no respòn a les ordres del cervell. El que acostuma a passar és que si intentem dissimular encara s'activa més, més incòmodes ens posem i més vermelles. Un recurs que acostuma a ajudar forá és verbalitzar el que és evident, és a dir, verbalitzar "ui, crec que mestic posant vermella", "ostres a mi aquest tema m'incomode una mica, forma part de la meva intimitat", etc...
A la teva parella possiblement li semblaran els pits més meravellosos del món, o al menys així hauria de ser ja que són els teus pits. Tu el jutges o el deixes d'estimar per si té el nas més gran o més petit? o per si té els ulls del color que sigui? Sembla absurd, oi? Doncs els pits igual, els pits són una part del nostre cos. Si tu no tens cap problema amb el teu cos, i t'estimes i t'acceptes tal i com ets, no t'afectarà el que els altres puguin pensar o dir.
Potser per sentir més cofniança, podries parlar amb ell i transmetre-li la teva por. a veure com reacciona... en funció de com reaccioni tu podràs prendre decisions ;)
El penis és diferent als dits, seria recomanable que poguessis acudir a la tarda jove del Centre d'atenció Primària de la teva zona per a que la ginecòloga o llevadora puguin valorar si hi ha quelcom físic que cal tenir en compte o si tot està bé. Amb la situació d'emergència sanitària pots trucar i comentar per telèfon el que et passa i t'indicaran com procedir.
Una abraçada i de nou, gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas