Confinament i amor
La meva parella està més angoixada que habitualment. Diu que no veu el dia de tornar-nos a veure, que això del confinament l’està matant. La veritat que no sé que més puc fer. Intento ser positiva i dir-li que això acabarà un dia, però no funciona massa; diu que em troba massa a faltar. Alguna recomanació?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola, és natural que en algun moment passem per pensaments de desesperació i amb la sensació que això no s'acabarà mai. Intenteu anar dia a dia, sense comptar els dies que falten per acabar el confinament (perquè és una data incerta). Feu que les trobades que teniu siguin diferents i originals, fent alguna activitat conjunta (mirar sèries, cuinant, fent activitat física....) o fent-vos preguntes extremes d'adolescents.cat (per riure una mica). Busqueu una mica de rutina a la vostra relació, per exemple preparar-vos una "cita" un cop a la setmana. Així potser serà una mica més fàcil superar el dia a dia. Una abraçada!
La Laura Centellas