Regla i alimentació
Hola! Fa uns anys vaig estar mesos sense la regla, i vaig anar al ginecòleg i no em va detectar res estrany. El mes passat ja no em va baixar i m’he adonat que just em passa quan m’aprimo molts kilos de cop (en un mes he baixat de 53 a 45). És possible que sigui pel tema de l’alimentació? No vull haver d’engreixar-me perquè em torni a venir...
Laura Centellas

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que t’està preocupant. Amb el que ens expliques entenem que últimament la regla t’està apareixent i desapareixent ... La regla, és important mantenir-la, no només per si en un futur volem ser mares, sinó pel nostre cos, ja que ens regula i ens aporta certs beneficis i hormones que necessitem. Pel que el consell que et donem és que vulguis seguir tenint l regla, és necessària per a totes. En una altra circumstància et recomanaríem que anessis una altra vegada al ginecòleg o al metge de capçalera, pel que t’animem a que quan tot això acabi hi vagis.
Per altra banda, tenir una bona relació amb l’alimentació és molt important, els aliments ens aporten nutrients que es converteixen en energia per a que el nostre cos funcioni, pel que si estàs reduint kg fes-ho de manera saludable amb dieta especifica per tu dissenyada per un professional i amb supervisió d’aquest. Tenir una bona relació amb l’alimentació és menjar de tot, tots els aliments són importants i ens aporten diferents nutrients que el nostre cos necessita.
Comentar-te també, que des de l’Associació contra l’Anorèxia i la Bulímia estem oferint un servei gratuït via telefònica, per a qualsevol consulta que ens vulgueu fer: 93 454 91 09.
Una abraçada molt forta i ànims en aquests dies de confinament!
La Laura Centellas