Esport
Bon dia!! M’esta passant una cosa que no acabo d’entendre.
Regularment vaig al gym pero ara que estem confinats he decidir fer esport a casa seguint videos a youtube. El cas es que estava molt motivada per veure resultats, perque m’ho estic currant molt, i m’estic veient pitjor. Es a dir, que em veig mes grassa.
Com es possible??
Laura Centellas

Bon dia bonica! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Fer esport és una manera de mantenir-nos actius i de portar un estil de vida saludable. Intentar seguir amb les nostres rutines (fer esport si en fèiem, seguir els classes online, etc.) que fèiem abans del confinament és molt positiu per a distreure’ns i seguir amb el nostre dia a dia. Tot i així, és veritat que moltes de els coses que fem regularment no les podem fer ara des de casa i hem d’adaptar-nos a les circumstàncies. Entenem que això és el que estàs fent amb el gym a casa, has adaptat el que solies fer amb vídeos de youtube. El que deu estar passant no és que estiguis més grassa, sinó que has canviat els teus entrenaments i potser no deus estar acostumada a aquests exercicis. Fer exercici en aquests dies és molt bona idea per a mantenir-nos actius dins del que podem a casa i intentar mantenir les activitats que fèiem abans del confinament també, pel que no et fixis tant amb els resultats sinó en mantenir un estil de vida saludable amb aquesta situació de confinament.
Una abraçada!
La Laura Centellas