costelles
Hola!
Tinc les costelles de la dreta molt enfonsades comparat amb les de l’esquerra, desde fa un any o dos...
S’ha convertit en un complexe molt gran ja que a causa d’aixo, el pit de la dreta està més enfonsat i la veritat és que es nota bastant i em molesta.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Bon dia guapa!
Primer de tot m’agradaria donar-te les gràcies per confiar amb nosaltres!!! Pel que m’expliques, no et sents còmode amb els teus pits perquè les teves costelles del cantó esquerre estan més enfonsades. Pensa, que ningú és simètric. Per tant, tots tenim un all diferent a l’altre, un peu més petit que l’altre i un pit diferent a l’altre.
Comentes que et passa des de fa un parell d’anys. Així, que si et preocupa et diria que quan passem aquesta situació de confinament vagis al teu metge de capçalera per veure si tot està correcte, pot ser causa del desenvolupament natural del teu cos.
Tots tenim complexos (aspectes que no ens acaben d'agradar o que ens fan sentir incòmodes) tinguem el cos que tinguem. El més important és t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Perquè hi ha coses que NO es poden canviar, i no tenim més remei que conviure amb elles. Pensa que el "cos perfecta" no existeix perquè la bellesa és relativa. El que m'agrada a mi, no té perquè agradar-te a tu.  A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. També has de pensar que les emocions afecten moltíssim a la nostra autoestima, en com ens veiem. Així, que t’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTE tal com ets.
Espero haver-te ajudat. Fins la pròxima!!
La Laura Centellas