No em sento bé
Hola no em sento be amb el meu cos i nse que fer quines dietes seguir quein exercisi hauria de fer ni idea em podries oferir informació. Gràcies
(Anónim)
Laura Centellas

Bon dia bonica! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Acceptar-nos és el primer pas per a estimar-nos, acceptar-nos tal com som. Som moltes persones en el món i molts cossos diferents, no n’hi ha dos d’iguals. Des del meu punt de vista, allò que ens fa diferents als altres és el que ens fa únics i atractius. Tots tenim coses del nostre cos que ens agraden i coses que no ens agraden tant, però les hem d’acceptar igual, ja que no les podem canviar. És veritat que hi ha algunes coses que podem millorar-les com el greix corporal, però si volem fer-ho ha de ser de manera saludable. Cada cos necessita unes dietes i uns exercicis específics, pel que no et podem dir què és el que has de fer. Els aliments ens aporten nutrients necessaris per a que el nostre cos tingui energia per a funcionar, pel que els necessitem tots. Amb aquesta situació de confinament no ens podem adreçar a cap professional, ja sigui nutricionista o dietista, per a que ens facin una dieta especifica pel nostre cos, però quan puguem sortir de casa, si encara desitges reduir una mica el teu greix, et recomanem que vagis a un d’ells abans que fer un dieta pel teu compte. Específica pel teu cos, perquè cada un te unes necessitats i s’han de assolir i els professionals sabran com aconsellar-te. A internet, instagram o en qualsevol altra xarxa social, hi ha dietes generals que no tenen en compte les necessitats de cada cos, pel que seguint una d’aquestes d’internet no aconseguiràs el teu objectiu.  Estic segura que deuen haver perfils de nutricionistes o de dietistes que donen consells per aquestes dies de quarantena, és un recurs que pots utilitzar en aquests dies. Però sobretot, el més important és accepta’t i estima’t.
Una abraçada!
La Laura Centellas