Defectes
Hola!! Primer de tot gràcies per aquesta oportunitat que ens oferiu, us ho agraeixo molt.
A veure, sento que amb el tema del confinament li estic donant més importància al tema del físic. La cosa esta en què sento que cada dia em trobo un defecte nou, és un no parar impossible d’evitar. Intento ser conscient que tots tenim defectes i complexes, però és que de veritat que arriba a ser exagerat. Com puc aturar això? Hi ha dies que ho passo malament.
Gràcies i força amb la situació actual.
Laura Centellas

Bon diaaa! Gràcies a tu per confiar amb nosaltres!
Pel que entenc, estàs angoixada perquè et surten els complexos de sota les pedres!! Tots tenim complexos (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Perquè hi ha coses que NO es poden canviar, i no tenim més remei que conviure amb elles. Pensa que el "cos perfecta" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. També, has de pensar que les emocions afecten moltíssim a la nostra autoestima, i en com ens veiem. I, poden fer que aquelles parts del nostre cos que no ens agraden s’accentuïn. No t’ha passat mai que t’aixeques un dia i amb qualsevol modelito et sents super guapa. I, el dia següent, et canvies de roba mil vegades i no hi ha manera de veure’t bé? Doncs, no es que haguem canviat, és que les emocions ens estan jugant una mala passada. A part, la situació de confinament que estem vivint ha fet que tinguem les emocions a flor de pell. I, que no ens arreglem tant com abans. Així, que t’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTE tal i com ets.
Esperem haver-te ajudat. Una abraçada!
La Laura Centellas