Sentir-se malament
Bona nit.
Sempre m’ha preocupat molt el tema del cos, intento portar una alimentació sana i faig esport sovint. El meu germà sempre ha sigut molt més prim que jo, i sempre he rebut comentaris de comparacions amb el meu físic. De petita ja em feia ràbia i em queixava i ara que han passat uns anys ja ho han deixat correr. A més, el meu germà és el típic que menja guarrades i no s’engreixa gens, i tant de bo em passes aixo a mi.
El cas es que avui estava fent esport i l’he vist berenant madalenes (jo no acostumo a berenar), i quan he acabat m’he apropat a ell. Total que he acabat berenant el mateix i ara em sento fatal. Se que em puc permetre prendre alguna guarrada de tant en tant, pero es que despres em sento realment feta merda. Al moment intento aguantar i no prendremho pero al final acabo caient, arrepentida. Per que tanta preocupacio? Gracies.
Laura Centellas

Bon dia bonica! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
La preocupació pel cos ens passa o ens ha passat en algun moment. Estàs en una etapa, l’adolescència, on aquesta preocupació sempre està més present. Som moltes persones en aquest món i no hi ha cap d’igual com tampoc hi ha cap cos igual, tots som diferents. Des del meu punt de vista, el que ens diferencia dels altres és el que ens fa únics i atractius. Pel que comparar-nos o voler un tipus de cos diferent al nostre, no ho hauríem de fer. És molt positiu això que ens comentes de l’alimentació sana i l’esport, perquè és molt important mantenir un estil de vida saludable, no per estètica, sobretot! Tu molt bé ho dius, hem de menjar de tot, tots els aliments tenen nutrients que necessita el nostre cos per tenir energia, pel que no et sentis malament per menjar unes magdalenes! Accepta’t i estima’t.
Una abraçada i ànims per aquests dies de confinament!!
La Laura Centellas