Trastorn de l'alimentació
Fa gairebé 10 mesos que tinc un problema amb l'alimentació, bulímia, per ser més precisos. Ho vaig dir a la meva família fa cosa d'1 mes o una mica més. Tenia hora per anar a la meva primera sessió amb el psicòleg el 25 de març, i òbviament no vaig poder assistir pel confinament. Al principi vaig intentar controlar-me, autoajudar-me per poder regular la meva ansietat i els meus pensaments de: m'estic engreixant cada cop més, no puc anar al gimnàs com acostumava a fer quasi cada dia, i fer exercici a casa no m'ajuda si després no paro de menjar. Porto una setmana sense moure'm, cada cop estic més desmotivada i apagada, i no paro de pensar que hauria pogut haver començat a millorar si no hagués estat per la merda del confinament. Estic molt enfadada amb mi mateixa i la situació m'angoixa molt, no sé què fer. Només tinc ganes de dormir i cada cop que em miro al mirall m'agrado menys. Sé que tothom ho està passant malament, però no puc evitar sentir-me així. I la meva família sembla que no ho entén, o que ja no tinc cap problema, perquè tot i que els hi dic el que em passa, em dona la sensació que no m'escolten o li treuen importància, i no em serveix per res dir-lis.
He vist aquest consultori i he pensat que potser em podríeu ajudar d'alguna manera.
Gràcies.
Laura Centellas

Bon dia bonica!
Primer de tot vull donar-te les gràcies per confiar amb nosaltres! I, sobretot, per ser tant VALENTA i fer el primer pas de demanar ajuda.
Comentes que fa uns mesos que pateixes bulímia. I, que abans del confinament ja havies demanat ajuda a la família i tenies una visita programada amb un psicòleg el 25 de març, però com que estem confinats a casa no has pogut anar. Però, ja que t’havies posa’t en marxa, el primer que pots fer és trucar al psicòleg o al lloc on vas demanar la visita i t’informis bé, per si la pots fer d’alguna altre manera. Hi ha centres en els que s’han adaptat els serveis a les condicions de confinament, i d’altres que estan de guàrdia.
Ja que t’has posat en contacte amb nosaltres, volem que sàpigues que NO estàs sola. Per aquí és complicat poder parlar extensament, així que per poder ajudar-te de la millor manera et proposo que et posis en contacte amb nosaltres, l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. Som una associació que intentem donar recolzament i acompanyar-vos, NO fem ni diagnòstics ni tractaments. Esperem la teva trucada, el telèfon és 93 454 91 09.
Una forta abraçada!!
La Laura Centellas