Estic perdent cul
Hola,
jo sempre he tingut molt cul, m'agrada encara q se que no esta molt tonificat, es majoritàriament grasa. De normal no solc fer exercici intens: solc anar per les escales, fer dia si dia no sentadillas i algun exercici mes i caminar uns 15 minuts al dia de trajecte, a més em passo molt de temps sentada degut la uni i tot.
Des de que va començar la quarantena estic fent exercici cada dia per baixar massa en altres parts del cos (cintura, cuixes, etc), de moment he baixat de 59,5 a 58 kgs i això ha fet que baixi molt de cul, el tinc mes dur pero no el tinc tant gran i ho odio.
Jo ara estic fent la seguent rutina d'exercici, he tret els exercicis d'internet i m'ho he repartit:
Dies pars
-Pel matí: 20 minuts exercicis exclusivament d'augment de glutis (sentadillas, zancadas, etc)
-Per la tarda: Caminar amb la màquina de correr 20-25 minuts
Dies impars
-Pel mati: 20 minuts exercicis variats (de cul, de panxa, cames etc)
-Per la tarda: 20 minuts d'exercicis variats però diferents als del matí, també per reduir panxa cames etc i augmentar glutis
Els primers dies caminava cada dia a la tarda 25 minuts i feia només uns quants exercicis (duraba 5 minuts). Els primers dies de començar a fer exercici vaig perdre molt cul, després el vaig tornar a recuperar i ara porto molts dies amb molt poc, com els primers dies...
A més menjo molt be i també menjo aliments rics en proteïna des de que començo la quarantena, no passo mai de les 1000 calories al dia i també bec uns 1,5 litres d'aigua al dia i no se perquè m'estic quedant sense cul i si ja no el podré recuperar... Em desmotiva fer exercici per culpa d'aixo, nose si haig de descansar entre dies o algo per tenir efectes...
Que hauria de modificar en la rutina d'exercici o dieta? Tornaré a recuperar cul?
Gràcies
Laura Centellas

Hola bonica! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Entenem que el que ens estàs volent dir és que en aquesta quarantena estàs fent més exercici i estàs perdent greix corporal i entre aquest està el del cul, però tu vols que torni a ser com abans. Nosaltres no som expertes en això ni entrenadores, però el que si que sabem és que quan perdem greix el perdem de totes parts del cos, no podem perdre només d’una part específica.
Fer exercici no t’ha de desmotivar, és una de les coses per mantenir un estil de vida saludable, això no vol dir què sigui pel físic sinó per salut és important mantenir-nos actius i fer una mica d’exercici. En aquesta quarantena, ja que no podem sortir al carrer a caminar o a passejar, l’exercici és una molt bona opció que has escollit, pel que no et desanimis! I sobretot, accepta el teu cos, quan fem exercici pot ser que reduïm greix i augmentem múscul, hem d’acceptar-lo igual. Recorda que és molt positiu fer exercici, per la teva salut tant física com mental, ho estàs fent molt bé!! El  nostre consell és que t’acceptis tal com ets i segueixis cuidant-te com ho fas!!
Una abraçada guapa i molts ànims per aquests dies de confinament!!
La Laura Centellas