Ajuda
Nose que em passa pro no em sento gens a gust amb mi mateixa... aixo fa que en general estigui en un estat depressiu. Abans era la tipica amiga que estava tot el dia fent tonteries i fent riure a la gent, i ara quan estic en un grup sembla que ni hi estigui. No em sento be en cap ambit i com pitjor em veig fisicament mes vaig caient. El pitjor es que faig esport i tothom em diu que tinc un “cuerpazo” pero es que jo tinc lautoestima pels terres cada cop mes.
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa!
Comentes que no et sents a gust amb el teu cos, i que això fa que cada vegada estiguis més desmotivada. A més, comentes que els teus amics et diuen que estàs molt bé de cos i per tant fa que et sentis que no t’entenen.  A vegades, el nostre entorn ens transmet la idea de que si tens un bon cos no et pots sentir insegura perquè és el que tothom vol... Doncs NOOOOOOO!!! Tots tenim complexos (aspectes que no ens acaben d'agradar o que ens fan sentir incòmodes) tinguem el cos que tinguem. El meu consell és que als amics que et diguin que tens un “cuerpazo”, els hi responguis amb una altra pregunta: I que és un cos “cuerpazo”? Perquè la bellesa és subjectiva, i el que ens agrada a uns als altres potser no ens agrada. Així, potser entendran perquè tu també tens inseguretats com tots!!!!
Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. Així, que el meu consell és que intentis canviar la teva manera de MIRAR-TE, que això si que depèn de TU!!! Segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTE tal i com ets.
Espero haver-te ajudat. Ànims guapaaaa i fins la pròxima!!!
La Laura Centellas